Laatste dag in NY!

15 juli 2018 - Miami, Florida, Verenigde Staten

En uiteraard weer vroeg wakker. Na de mooie en hele warme dagen is het nu regenachtig en bewolkt. Eigenlijk niet zo heel erg. We zijn best wel moe van de afgelopen dagen en besluiten het rustig aan te doen. Eerst wat shoppen en Nike’s en Fila schoenen gekocht en wat souvenirs. De shops op 5th Avenue zijn ook bezocht. Een taartje bij Carlo’s Bakery mocht vandaag ook niet ontbreken. Tussendoor nog wat van de World Cupfinale tussen Frankrijk en Kroatië kunnen zien en op straat veel feestende Fransen. Met de taxi richting Chelsea Market en daarna rustig de Highline gelopen; een oude spoorlijn die nu als park fungeert. Het werd weer warm en snel de metro ingedoken om richting hotel te gaan. Samen nog even proosten op 25 jaar en besloten om vandaag in de buurt sushi te eten. De benen willen niet meer…. Naar Blue Fin, Japans visrestaurant van hotel W aan Times Square voor de beste sushi ever… voor de ‘beste’ prijs ever…. Heerlijk gegeten en na een laatste ronde op Times Square naar het hotel om de koffers weer te pakken.

We hebben de dagen in NY volledig benut en ze zijn omgevlogen. Morgen gaan we richting Curaçao om met de benen omhoog op het strand te liggen.

1. Christel:
    16 juli 2018
    Straks lekker met je Nikies op een strandbedje!