Strand, strand, strand, dolfijnen en Catamaran zeilen

20 juli 2018 - Curaçao, Nederlandse Antillen

De intensieve NY dagen hebben toch hun tol geeist. We besluiten wat extra dagen aan het strand te bivakkeren. Heerlijke luie dagen... lezen, zwemmen, snorkelen, een drankje, een hapje. Zo komen wij de dagen wel door.

De woensdagavond was party time. Een groot feest op Cabana Beach. Strand, drank, muziek, lekkere temperatuur; alle ingrediënten voor een leuke avond. Na enige Corona's ging Peter zelfs de dansvloer op. Gekker kan het niet worden. Wij rond middernacht terug, Kirsten en Fleur rond een uur of half 3. Mooie avond.

Na het uitwisselen van wat verhalen van de avond ervoor was het tijd voor de dolfijnen bij het Seaquarium. Kirsten en Fleur gingen samen met dolfijnen zwemmen. ' Handjes'  geven, zwemmen, kusjes, duiken, het was geweldig om de dolfijnen met de meiden te zien.

's Avonds nog even naar Willemstad en met een drankje de dag afgerond.

De dag erna Peter en Fleur met de BlueFinn Catamaran de zee op. Met dolfijnen zwemmen, snorkelen bij de Tugboat, Caracas Baai, Spaanse Water, het was geweldig!

Manon en Kirsten lekker stranddagje op Cabana Beach.

s' Avonds nog even naar Mambo Boulevard voor een hap en een drankje. De dames achtergelaten bij een feestje bij Wet & Wild.

Wij genieten enorm op Curacao en hebben zin in de komende dagen!

1. Marlies:
    21 juli 2018
    Dat klinkt allemaal fijn zeg. En wat een belevenis met de dolfijnen!