Memories en terug in Diemen

30 juli 2018 - Diemen, Nederland

Op de laatste dag konden wij gelukkig nog genieten van het heerlijke weer en de heerlijke omgeving van Cabana Beach op Curacao. Onder het genot van de klanken van Beach House muziek op het strand hebben wij terug kunnen kijken op een prachtige vakantie.

New York met alle (zowel letterlijke als figuurlijke) hoogtepunten en de drukte. Daarna het uitrusten, de avondparty's en het genieten van de omgeving op Curacao. Precies een vakantie zoals wij deze voor ogen hadden.

Op maandag 30 juli rond 12 uur in de middag stappen we ons huis in Diemen (en Kirsten in Amsterdam Buitenverldert) binnen. Best wel even een jetlag die verwerkt moet worden.

Maar de jetlag is zeker over een paar dagen voorbij, de herinnering aan deze voor ons onvergetelijke vakantie zal zeker blijven!

Ayo!

1. Marlies:
    30 juli 2018
    Was erg leuk om jullie vakantie avonturen te volgen. Jullie hebben veel gezien, gelopen, gegeten, gedronken, genoten, gedanst, gefeest, beleefd, ervaren, in de zon, gezwommen, enz. Kortom alle ingrediënten voor een geweldige vakantie. Nu thuis bijkomen en nagenieten! Tot snel! Xx