Willemstad - stranden - hoosbui

28 juli 2018 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Na de lange avond voor de meiden zijn wij samen op pad gegaan. De dames bleven liggen. Richting Willemstad  voor de bekende drijvende markt. En verrassing.... er was geen drijvende markt maar enkele bootjes met vis. Na het verwerken van deze teleurstelling samen rustig koffie gedronken op het terrassen nog was kleurrijke kiekjes links en rechts geschoten.

De dag erna weer richting Westpunt en de volgende stranden bezocht:

1. Playa Lagun
  2. Cas Abao
  3. Daaibooibaai
  4. Karakter Beach

Cas Abao was onze favoriet; een hagelwit strand en blauwe zee waar we zeker nog terug willen komen. Daaibooibaai helaas geen biggetjes maar de lunch bij Karakter Beach was uitstekend!

Op zaterdag nog even een dagje met alle soorten weer... In de ochtend een hoosbui met storm, in de middag bloedheet aan het strand liggen. Best lekker.

We gaan richting het einde van onze reis.... koffers inpakken en nog een dagje strand. Het zit er helaas bijna op.