De eerste dag zit erop!

11 juli 2018 - New York City, Verenigde Staten

Zonsondergang op Empire State Building IIEen lange eerste dag die begon op Schiphol. De vliegreis ging goed en rond 4 uur NY tijd zijn we geland op JFK. Redelijk makkelijk door de douane en met de taxi naar ons hotel vlakbij Times Square. En wat een drukte, continue mensen die haast hebben, toeterende auto's etc... Snel de spullen op de kamer (op de 24e verdieping) gelegd en richting Shake Schack voor een echte hamburger met friet en cola. Een goed begin! Daarna even langs Carlo's Bakery en verlekkerd naar de vitrines gekeken. Daar gaan we zeker nog een taartje oid halen. Daarna toch maar naar de Empire State Building voor een laatste glimp van de zonsondergang. Was erg mooi maar we waren daar zeker niet alleen. Teruggelopen via 5th avenue en Times Square richting ons hotel en een laatste drankje genomen.  Moe maar voldaan om 23 uur NY tijd op de kamer terug.

1. Marlies:
    12 juli 2018
    Wat fijn te lezen dat jullie gied zijn aangekomen. Jullie benutten je tijd al heel goed. Het is idd erg druk en veel reuring. Mooie foto’s!! Veel plezier!